Úvodní stránka, pozice [T1]-[T4] + zvýhodnění zápis mapa Podřipska
5 000 Kč / 12 měsíců
Stránka Podřipsko, pozice [P1]-[P8] + zvýhodnění zápis mapa Podřipska
2 000 Kč / 12 měsíců
Stránka Kempování, pozice [K1]-[K8] + zvýhodnění zápis mapa Podřipska
1 000 Kč / 12 měsíců
Stránka Tipy na ubytování, pozice [U1]-[U8] + zvýhodnění zápis mapa Podřipska
1 000 Kč / 12 měsíců
Stránka Kam na jídlo a pití, pozice [G1]-[G8] + zvýhodnění zápis mapa Podřipska
1 000 Kč / 12 měsíců
Uvedená cena zahrnuje zpracování, výrobu reklamy, umístění v prostředí Internetu na webové stránce podripan.cz.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.
Odešlete objednávku kliknutím na tlačítko "Vyplnit objednávku"
2. Po zpracování dat vám bude zaslána reklama na schválení a pokyn k úhradě služeb (zálohová faktura)
3. Po zaplacení služby Vám bude vystavena faktura - daňový doklad
4. Ve lhůtě 30 dnů před koncem zaplacené doby zveřejnění budete kontaktováni s nabídkou na prodloužení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy vznikající mezi zhotovitelem a objednatelem při poskytování reklamní činnosti.
Čl. I. VYMEZENÍ SMLUVNÍCH STRAN
1. Zhotovitelem je fyzická osoba Miroslav Černý, se sídlem Vražkov 164, 413 01 Vražkov, Česká republika, IČO: 71351451, fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 01.09.2005 (dále jen „zhotovitel“).
2. Objednatelem je právnická nebo fyzická osoba, která uzavřela smlouvu na reklamní činnost.
Čl. II. UZAVŘENÍ OBJEDNÁVKY
1. Objednatel si objednává reklamní činnost (zhotovení a uveřejnění inzerátu) prostřednictvím písemné objednávky, která může být doručena v listinné podobě nebo pomocí elektronické pošty.
2. Objednávka musí vždy obsahovat: obchodní jméno objednatele, jeho sídlo, IČ, DIČ, jméno zástupce objednatele oprávněného objednávku učinit. V případě fyzických osob pak adresu trvalého bydliště. Dále musí být uveden druh inzerce a další údaje týkající se provedení objednávky.
3. Objednatel je odpovědný za poskytnutí všech podkladů potřebných pro realizaci objednávky. Zhotovitel je povinen upozornit objednavatele na zjevně nevhodné nebo chybné podklady. Objednatel je povinen dodat ve stanoveném termínu zhotoviteli náhradu za zjevně nevhodné a chybné podklady. Pokud objednatel dodá náhradu za zjevně nevhodné či chybné podklady se zpožděním nebo v případě, že objednatel trvá na použití zjevně nevhodných nebo chybných podkladů, má zhotovitel právo od plnění odstoupit.
4. Objednatel ručí za bezchybný obsah a za to, že texty, obrazové a grafické materiály určené pro inzeráty jsou v souladu s právními předpisy. V případě uplatňování nároků třetí stranou je objednatel povinen na sebe převzít závazky z těchto nároků vyplývající nebo je povinen nahradit zhotoviteli škody, které vznikly s uveřejněním opravy chybného nebo právně nepřípustného inzerátu.
5. Zhotovitel dostane k volné dispozici všechny potřebné podklady pro uveřejnění inzerátu a není povinno tyto podklady uchovávat, případně objednateli vracet.
Čl. III. – Uzavření smlouvy
1. Uzavřením smlouvy se rozumí potvrzení objednávky zhotovitelem, písemně přímo na objednávku, nebo jiným obvyklým způsobem, např. e-mailem. V případě, že nedojde k potvrzení objednávky zhotovitelem, je za uzavření smlouvy považováno uveřejnění inzerátu.
2. Zhotovitel si v každém případě vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, existuje-li oprávněný předpoklad, že uveřejnění inzerátu z hlediska obsahového, textového, grafického nebo obrazového odporuje zájmům nebo právě platným právním předpisům.
3. Pokud by vznikly důvodné pochybnosti o platební schopnosti objednatele a pokud na žádost zhotovitele není zajištěna včasná platba předem, vyhrazuje si zhotovitel právo odstoupit od smlouvy.
4. V případě odstoupení od smlouvy na základě bodu 2 nebo 3 tohoto článku, vyrozumí zhotovitel o této skutečnosti objednatele bez zbytečného prodlení.
Čl. IV. – Odpovědnost za vady a škody
1. Objednatel je povinen oznámit zhotoviteli vadu inzerce nejpozději do sedmi dnů ode dne zveřejnění inzerce. Pokud je smlouvou sjednáno opakované zveřejňování inzerce a objednatel neoznámí vady této inzerce ve lhůtě dle předchozí věty nemůže se objednatel domáhat nároků z vad následných zveřejněním téže inzerce.
2. Nezveřejní-li zhotovitel inzerci v kvalitě sjednané ve Smlouvě nebo Objednávce, má objednatel právo na náhradní zveřejnění inzerce nebo na přiměřenou slevu z ceny inzerce. Případná sleva z inzerce bude stanovena dohodou ze strany zhotovitele, s přihlédnutím ke sjednané ceně v návaznosti na cenu dle platného ceníku.
3. Jiné nároky z odpovědnosti za vady jsou vyloučeny.
Čl. V. – Závěrečná ustanovení
1. Smlouva o inzerci se řídí právním řádem České republiky. Není-li ve Smlouvě nebo těchto VOP stanoveno jinak, je Smlouvu možné měnit či rušit pouze písemně. Není-li v konkrétním případě dohodnuto jinak, je místem plnění závazku sídlo zhotovitele. Není-li v konkrétním případě dohodnuto jinak a lze-li závazek splnit několika způsoby, má právo určit způsob plnění zhotovitel.
2. Objednávka i Smlouva se řídí zněním VOP účinnými v den jejího uzavření.
3. Zhotovitel je oprávněn navrhnout objednateli jednostrannou změnu obsahu Smlouvy tím, že se její součástí stane znění VOP, které nabylo účinnosti až po nabytí účinnosti příslušné Smlouvy o inzerci. Návrh na změnu Smlouvy, resp. VOP, zašle zhotovitel objednateli na kontaktní adresu uvedenou ve Smlouvě, a to ve lhůtě alespoň čtrnáct dní před jejich plánovaným nabytím účinnosti. Pokud objednatel se zněním nových VOP nesouhlasí, je oprávněn Smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou pět pracovních dní. Výpověď Smlouvy je třeba zaslat zhotoviteli na kontaktní adresu uvedenou ve Smlouvě. Pokud objednatel Smlouvu nevypoví ve lhůtě pět pracovních dní od doručení návrhu, má se za to, že se změnami VOP souhlasí.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti od 1. 6. 2025.